Nog een paar nachtjes slapen...

30 december 2009 - Utrecht, Nederland

...en dan vertrek ik naar Argentinie! Ik kan haast niet wachten! Afgelopen week ben ik nog lek geprikt voor de vaccinaties, en ook nog eens verhuisperikelen. Vandaag mijn backpack gekocht samen met Caroline, en ja, hij is grijs met roze en bloemetjes...

Volgende berichtje zal ik vanuit Buenos Aires sturen, en o ja, het is er vandaag maar 29 graden...;-)

1. Marleen en Paul:
    Ha Kim,

Wij zijn benieuwd naar jouw reisverslag en wensen jou heel veel leuke, spannende en onvergetelijke nieuwe indrukken.

groetjes
    Marleen en Paul
  2. Kiki Kivits:
    Hey Kim,
    Verdorie, ik had je nog willen bellen.. zal ik het toch nog even proberen, hoop niet dat je al slaapt en ik je wakker bel..
    Ik had je willen komen uitzwaaien met Feije, maar het weer zit niet mee. Ik denk dat ik uren zal doen over de reis en dat is voor Feije natuurlijk ook geen pretje.. :-( Jammer!
    Maar.. ik wil je een geweldige reis wensen, knuffel de schildpadden voor me en zeg maar dat ik hoop ze ooit ook zelf te kunnen knuffelen. Geniet en kom als herboren terug! Dan gaan we snel afspreken voor die high tea of gewoon beetje winkelen en lunchen.
    Backpack klinkt cool!!
    Ben benieuwd naar je verhalen!
    Groetjes, ook van Koen, xxx Kizzy
    xje van Feije
  3. phiel:
    Hallo Kim,
    We wensen je een heel mooie en onvergetelijke vakantie. Dat zal een contrast zijn: van sneeuw naar 30 graden en zon !! Geniet van alles en vooral van rust en vrijheid. We volgen je en proberen je ook regelmatig berichten te sturen.
    Groeten, Phiel en Jan.
  4. Ivonne:
    Hoi Kim,

We verheugen ons op je reisverslagen geniet van deze
    geweldige trip.

Groetjes uit Nieuwstadt,
    Paul & Ivonne
  5. Elke:
    Dag Kimmie,

Vanuit een heerlijk warm, zonnig, mooi en indrukwekkend Costa Rica...

Een hele fijne reis! Het is hier goed toeven in centraal/zuid amerika!

Veel liefs Elke en Martijn
  6. Rachel:
    Jippie! toch een blog!
    Ik geef me meteen op om je nieuws te ontvangen. Zet je ook een foto van je rugzak online?
    Tot je volgende bericht! xx
  7. roos:
    He Kimmie,

Veel plezier! Ik ben ook benieuwd wat voor alternatief plan je nu hebt voor het groepsreisgedeelte. Ik zal aan je denken van achter mijn bureau en de boeken...

Liefs,

Roos
  8. Jeanny:
    Hoi Kim,

Wij wensen je heeeeel veel plezier op reis! Geniet van al het nieuws dat je ziet, wij zijn jaloers...

xxx Jeanny en Hans
  9. Erwin:
    Ha Kimmie,

leuk man! veel plezier en natuurlijk aangemeld, ben wel benieuwd naar je avonturen.

Adios
  10. Jette:
    He Kim,

Leuk een blog..ik ben benieuwd naar je verhalen..

en hebben wij hier bij Appie ook weer wat om over te praten..

Geniet! X
  11. Evert:
    Heej Kim,

Toch een blog... Kan je ons lekker jaloers maken!

Geniet ervan!!!
  12. Michiel:
    Ha Kim,

Onwijs veel plezier daar! Maak ons maar lekker jaloers. Des te meer plezier heb jij:-D

Bye!
  13. martin:
    8 januari 2010
    fijn dat je ons op de hoogte houdt!

Gr Martin
  14. Harm:
    8 januari 2010
    Beste Kim, wat leuk dat je rugzak op mijn moeder lijkt. Nu vergeet je vast terug te komen. Succes, Harm
  15. Klaas:
    Kim,

Leuk, we gaan je volgen.

Veel plezier,

Klaas.
  16. Kiki Kivits:
    Ben je goed aangekomen?
    xxx Kizzy
  17. Esther:
    Lieve zussie!!!

Je hangt nu nog hoog in de lucht!!je avontuur is begonnen!ben zo trots op je!!

xxxx Esther
  18. Marieke:
    Hey Kim!

Ben benieuwd hoe je vlucht is gegaan en je eerste indrukken van BA! Hele fijne reis gewenst. En ik heb me natuurlijk aangemeld, dus zo kan ik je avonturen mooi volgen. Heel veel plezier.

XXX Marieke
  19. Dora Garson:
    15 januari 2010
    Hallo Kim, van je moeder heb ik je weblog gekregen, omdat ik het heel leuk vind je te volgen en natuurlijk om samen met haar te praten over jouw reis ! Ik vind het fantastisch wat je gaat doen en hoop dan ook dat je er optimaal van geniet. Wij doen dit wel op een afstand en zijn dan best jaloers !!
    Tot hoors weer,
  20. Ivonne:
    19 januari 2010
    Hee Kim

Fijn te lezen dat alles goed gaat !! Geniet er maar van ! wij zitten nu in een koud en nat Nederland, we blijven je volgen.

liefs uit Nieuwstadt