De onderwaterwereld van galapagos

12 maart 2010 - Puerto Ayora, Ecuador

Hola muchachos!

Niet alleen het landschap en de landdieren zijn indrukwekkend hier, ook de onderwaterwereld. We zijn iedere dag gaan snorkelen, en hebben zoveel gezien! Hele mooie vissen, grote tonijnen, white tip sharks, black tip sharks, spelende zeeleeuwen, zeeschildpadden, sting rays, manta rays, iguanas die onderwater zeewier snoepen (bizar gezicht, zie fotos in week8: snorkelen), hele mooie zeesterren, puffer fish, en leukste was nog een zeeleeuw die met een haai probeerde te spelen. De haai leek not amused, maar zo zien ze er eigenlijk altijd uit ;-) Iemand bij ons op de boot is fanatieke duiker,en had dus camera bij zich, handig! Het is net disneyland voor natuur en wildlife fanaten. Lijkt soms wel geregisseerd, alsof het allemaal animatronics is, en er net als in die film, the truman show, een regisseur van bovenaf alles regelt. Of sla ik nu beetje door? Vandaag is de boottour ten einde gekomen, maar besloten er een paar dagen aan te plakken. Als je dan toch in het paradijs bent, waarom dan niet wat langer blijven? Morgen kijken of Chrisje gelijk heeft en of op half uurtje lopen van het hotel het mooiste strand ter wereld ligt. Ben benieuwd! (o, en ik heb ook nog meer landfotos in week8 geupload, eindelijk een internetcafe gevonden dat meer bites aankan...).Nu ga ik rennen want nadeel van dit internetcafe is dat er grote kakkerlakken rondvliegen, brrrrr!

Chau!

1. Kiki Kivits:
    12 maart 2010
    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen, het is zo geweldig wat je allemaal meemaakt!!
    xje Kizzy
  2. Carmen:
    12 maart 2010
    Wat onzettend gaaf zeg!! Ik weet wel waar we ons volgende jaarclubweekendje gaan houden!

Geniet er nog even van!
    x Carmen
  3. martin:
    12 maart 2010
    Krijgen we ook nog verhalen over die Adonis van een schipper?
  4. lisanne:
    heeee Kim,
    echt kei gaaf wat je allemaal hebt gezien zeg!
    dat strand daar is echt zooo mooi he, ik ben echt jaloers, hihi.
    nog veel plezier daar! kusje
  5. phiel:
    12 maart 2010
    Kim, ik zou best wel even met je willen ruilen!!!!
  6. Rachel:
    17 maart 2010
    Klinkt allemaal erg leuk en aardig, die onder en bovenwaterwereld, maar zijn er ook nog 'tu tienes los ojos azules tan lindos como el reflejo del mar'- achtige incidenten geweest?
  7. Dora Garson:
    18 maart 2010
    Wat een moeilijke keuze om langer te blijven en te genieten van het mooiste strand ter wereld !!!! Maar wel een goede keus dus geniet er maar van !